Doe een velo cadeau

Op zoek naar een cadeautip voor de feestdagen? Dit eindejaar zamelt De Fietsschool centjes in om mensen met een beperkt budget een eigen fiets te schenken. Met jouw gift help je iemand van De Fietsschool niet alleen aan een degelijke fiets maar doe je haar ook kostbare bewegingsvrijheid en levensvreugde cadeau. Doe dit jaar dus een velo cadeau! En vergeet onze actie niet te delen met iedereen die het horen wil.

Ik doe een velo cadeau

€5? €20? Of een hele fiets voor €150? Jij kiest zelf hoeveel solidariteit en warmte je de wereld in stuurt. Schrijf jouw gift over op rekening BE55 8939 4413 7744 met vermelding 'Velo cadeau’. Voor €150 schenk je een volledige fiets aan iemand die 'm heel hard nodig heeft. Maar ook met minder kunnen we levens veranderen. Dus schenk je liever een ander bedrag, dan zijn we daar even blij mee. Elke euro telt!

Viviane 211123