Promofilmpjes

Video
laatste update:  15 april 2025

Beelden vertellen vaak meer dan woorden. Maak mensen warm voor jouw fietslessen met behulp van onze promofilmpjes. Of maak zelf filmpjes om de impact van jouw fietsschool in beeld te brengen.

De verhalen en getuigenissen van deelnemers kunnen helpen om twijfelaars over de streep te trekken, en tot inschrijving voor de fietslessen te bewegen. Bovendien geven de persoonlijke successen van deelnemers ook weer welke impact jouw fietsinitiatief heeft.

Check hieronder al onze filmpjes, waarin we deelnemers aan het woord laten en gebruik ze om jouw boodschap kracht bij te zetten. We maakten filmpjes over allerlei aspecten: van de vrijheid die de fiets brengt tot de gezondheidsvoordelen die de fiets oplevert. Veel kijkplezier!

Wist je trouwens dat De Fietsschool ook een hartverwarmende kortfilm maakte die jou helemaal onderdompelt in onze werking en onze aanpak?

Meer over dit onderwerp

Communicatiedoelen en -kanalen

Artikel

Communiceren doe je niet zomaar. Gebruik de juiste communicatiekanalen om al jouw communicatiedoelen te bereiken.

Flyer Rekrutering Deelnemers

Voorbeeld

Gebruik dit voorbeeld en maak zelf een wervende flyer om deelnemers aan te trekken voor je lessen.

Communicatie en promotie

Bij een fietsinitiatief komt heel wat communicatie kijken. Zowel richting deelnemers, partners als vrijwilligers. Besteed daar aandacht aan en maak jouw lesaanbod algemeen bekend.

Heb je vragen? Zoek je concrete informatie?

Contacteer ons, we bekijken graag of we nog specifiekere antwoorden kunnen formuleren op je vragen.

Heb je nog geen Premium account?

Om steden, gemeenten en organisaties te ondersteunen in hun missie om zoveel mogelijk mensen op de fiets te krijgen, biedt De Fietsschool ondersteuning aan, bijvoorbeeld via onze online kennisbank vol informatie, inspiratie en handige tips voor initiatiefnemers.