Word vrijwilliger en leer volwassenen in Vlaams-Brabant fietsen

Fietsen verandert levens. Het geeft mensen bewegingsvrijheid en levensvreugde. Toch zijn er in Vlaams-Brabant nog heel wat volwassenen die niet kunnen fietsen. Daarom is De Fietsschool op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om fietsles te geven. Zin in? Tijdens een online infomoment op 11 mei ontdek je hoe ook jij vrijwilliger kan worden.

Heb jij een warm hart, een sterk sociaal engagement en een liefde voor de fiets? Wil jij volwassenen in Vlaams-Brabant leren fietsen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Neem op donderdag 11 mei (10u tot 11u) deel aan het online infomoment van De Fietsschool om aan jouw vrijwilligersavontuur te beginnen! Je ontdekt er wat het betekent om vrijwilliger te zijn en hoeveel tijd dat van je vraagt. We lichten ook toe hoe we jou klaarstomen tot fietslesgever, zodat jij vol vertrouwen met de beginnende fietsers aan de slag kan. Daarbij gaat het trouwens niet enkel om fietsvaardigheid, maar ook om samen babbelen, samen lachen en samen plezier maken.
20220422 140031 002