De Fietsschool en Decathlon worden partners!

Wist je dat er 326.000 huishoudens in Vlaanderen geen toegang hebben tot een kwalitatieve fiets? Da's veel he. Ook kunnen fietsen is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Dat vinden ze ook bij Decathlon.

Met de campagne Recycle willen we iedereen de kans geven om te fietsen. Bij Decathlon kan je je oude fiets omwisselen voor een waardebon. Zo geef je je oude fiets nieuwe kansen. De Fietsschool wil dan weer iedereen laten proeven van de vrijheid van fietsen. Daarom organiseren we in 10 Decathlon-winkels gratis fietsinitiaties, voor iedereen die nooit leerde fietsen.

De eerste sessies vinden plaats in Decathlon Evere op zaterdag 26/3 InfoEvere, Decathlon Alleur op zaterdag 9/4, Decathlon Antwerpen op zaterdag 23/4, Decathlon Kortrijk op zaterdag 30/4.

#Fietsenverandertlevens

Decathlon Logo