Word VELOOT

Elk jaar leert de Fietsschool honderden mensen fietsen. Dat kan enkel met de steun van onze Veloten. Dat zijn mensen die ons financieel, logistiek, inhoudelijk ondersteunen en adviseren. Omdat ze het belangrijk vinden dat mensen geraken waar ze moeten geraken. Omdat ze vinden dat kunnen fietsen een basisrecht is.

Offertebeeld

Wil jij er samen met ons voor zorgen dat nog meer mensen kunnen fietsen?

Stad Leuven, believer van bij het begin

Fietsschool Leuven startte op in de schoot van de Dienst Diversiteit en Gelijke Kansen van de Stad Leuven. Al 8 jaar lang is de Stad Leuven een trouwe en immer enthousiaste partner van de Fietsschool.

Fietshandelaar Tom, veloot van De Fietsschool

Tom Hermans, eigenaar van Fietsen Hermans, is fan van de fietsschool. Al enkele jaren ondersteunt hij De Fietsschool logistiek met korting op fietsen, klein herstelmateriaal en herstellingen. En met zijn bekende geduld en passie geeft hij wel eens een workshop fietsherstel aan de deelnemers.

An, lesgever bij Groep Intro en veloot van de Fietsschool

An Vandersypen is lesgever bij de afdeling Huishoudhulp van Groep Intro. Veel van haar leerlingen kunnen niet fietsen als ze aan de opleiding beginnen. An reserveert elk jaar een aantal plaatsen voor haar leerlingen. Want de fiets is het ideale verplaatsingsmiddel voor een huishoudhulp in stedelijke context. Vlot en gezond!

JIJ?

De Fietsschool was twee jaar geleden goed doel voor de warmste week. Maar bij de Fietsschool is het elke week warmste week.

Word veloot van De Fietsschool en verander levens!